Igranci u slici

srijeda, 13. veljače 2013.

Cvjećarnica zvana Jaki

Jučer nam je došlo pojačanje, moj školski kolega Bačo i kapo Ante. Pripreme za tegljenje započele su jutrošnjim ukrcajem goriva na Kisi oil jetty u Freetownu, a izgledalo je kao priča iz davnina ili bolje kao dio iz romana o Alanu Fordu. Tegljač kao prava cvjećarnica, a ekipa na brodu iz koje bi se mogli iscrtati svi Magnusovi likovi. Među nama je par Jeremija, Jere je ko  Sir Oliver, Bačo ko Bob Rock, kapo Ante baca na Šefa, a u ulozi Alana odličan bi bio mladi časnik palube Mario. Kapo Nike i strojar Marino naši su Grunfovi, a noštromo Ante najbliži je Broju Jedan. Još da nam je jedna Margot i Magnus i Bunker sigurno bi bili  ponosni na nas.
A sam terminal i ekipa na njemu?  Povratak u devetnaesto stoljeće iliti Nightmare stage. Evo par sličica pa ocjenite. 




2 komentara:

crljivica_ kaže...

Znači društvo je trezveno 100%: ne vidim nigdi Super Hika. A kod ekipe s terminala mogu uočiti talent za neke originalne plesne korake.

marijaterezija2 kaže...

I ja sam Super Hika tražila,ali ne može sve po našem slikice su famozne ali nemoj da ih vide naši "stručnjaci" jer bi se mogli polakomiti za tom naprednom tehnologijom, znaš i sam kakvi su. Sretno jer kako ste počeli ti će trajati.

Igrane u slici